X
تبليغات

تصویر ثابت

مشهدگردی در شب

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آرشیو

پیوندهای روزانه

مشهدگردی در شب


حال این سوال پیش می‌آید که مشهد کجا بریم تفریح؟
این مقاله به شما کمک می‌کند تا جاهای دیدنی مشهد در شب را بشناسید و بهتر بتوانید برای دیدن جاذبه‌های هیجان‌انگیز آن در شب برنامه‌ریزی کنید.

مشهدگردی در شب


مشهدگردی در شب و زیارت امام رضا (ع)
از دیگر جاهای دیدنی مشهد که اگر وقت مجال داد و دیدن آن را نباید از دست داد، شبگردی میان محوطه نورانی زیارت حرم امام رضا (ع) است. حرم امام رضا در شب حال و هوای معنوی دارد، طوری که بیشتر مردم در تلاشند تا برای خواندن نماز مغرب و عشا خود را سر وقت به حرم برسانند. با رفتن به این مکان زیارتی، می‌توانید از جاهای مختلفی از جمله دیدنی های مسجد گوهرشاد، مدرسه های تاریخی و ساعت های تاریخی هم دیدن کنید.

زیارت امام رضا در شب


بهترین مراکز خرید مشهد
یکی از کارهای جذاب در سفر که بیشتر افراد دوست دارند بعد از بازدید از تماشای جاذبه‌ها و صرف غذاهای لذیذ انجام دهند، خرید کردن است. به همین دلیل مراکز خرید بسیار شیکی در شهر مشهد برای این دسته از افراد در نظر گرفته‌اند تا لذت خرید را در مسافران دو چندان کند. شما می‌توانید یکی از تفریحات خود را به وقت مشهدگردی در شب به گشت و گذار در همین مراکز خرید همچون بازار رضا، مشهد مال، مجتمع تجاری الماس شرق، مرکز خرید خورشید و غیره بپردازید. مراکز خرید مشهد با وجود جذابیت‌هایی که دارد، نه تنها شما را خسته نمی‌کند، حتی با اجناس رنگارنگ و متنوعش، ذوقتان را برای خرید بیشتر می‌کند.

مرکز خرید الماس شرق مشهد


پارک های نزدیک به حرم امام رضا (ع)
مشهد شب‌های دلنشینی دارد که تفریح و گردش میان پارک‌های آن، می‌تواند گزینه‌ای جالب باشد. پارک ملت، یکی از جاهای دیدنی مشهد نزدیک به حرم است که شب‌های هیجان‌انگیزی برایتان خواهد داشت. حین گشتی که در پارک ملت می‌زنید، می‌توانید به گرفتن عکس های زیبا از مناظر اطرافتان مشغول شوید یا برای استراحتی چند سری به رستوران‌های نزدیک پارک بزنید و خود را به صرف غذایی لذیذ میهمان کنید. جدا از لذت بردن میان پارک، می‌توانید سری هم به شهربازی پارک ملت مشهد بزنید که یکی از پر طرفدارترین شهربازی‌های ایران است. اینجا می‌توانید، هیجان، تفریح و خوش‌گذرانی را یک جا تجربه کنید و از بودن در کنار همراهانتان، لحظات نابی را سپری کنید. خوشبختانه مشهد، پارک های جذاب دیگری همچون پارک وکیل آباد و پارک کوهسنگی را هم دارد. مردم مشهد و حتی زائران هر لحظه که تمایل داشتند، می‌توانند در هر نقطه از مشهد خود را به این پارک‌ها برسانند و از شبگردی میان این جاذبه‌های دوست داشتنی لذت ببرند.

پارک ملت مشهد


مشهدگردی در شب میانِ منطقه گردشگری طرقبه مشهد
از قدیم تا به الان، زمانی که هر گردشگری گذرش به مشهد می‌افتاد، از اهالی مشهد سراغ مکان‌های تفریحی را می‌گرفت و این سوال را می‌پرسید: جاهای دیدنی مشهد کجا خوبه؟ اهالی هم، طرقبه مشهد را پیشنهاد می‌دادند. با رفتن به طرقبه از یک مجموعه کامل برخوردار می‌شوید که از هر آنچه که یک تفریح جذاب و هیجان‎انگیز لازم داشته باشد را در خود جای داده است. اگر اهل شکم گردی هستید، سری به آش کده این منطقه گردشگری بزنید و آشی خوشمزه نوش جان کنید. در آخر با خرید از سوغات طرقبه مشهد برای عزیزانتان یادگاری به خانه ببرید.

شبگردی در منطقه طرقبه مشهد

بام مشهد
شاید برای خیلی‌ها این سوال پیش بیاید که بام مشهد کجاست؟ این مکان دیدنی یکی از جاذبه های مشهد است که در منطقه کوه سر قرار دارد و آن را به نام "کوهستان پارک خورشید" می‌شناسند. پارک کوهستانی بام مشهد بر بلندای کوه، چشم‌اندازی زیبا از شهر مشهد را مقابلتان قرار می‌دهد که تماشایش لذت‌بخش خواهد بود. از دیگر نکات دیدنی بام مشهد که به "بام هاشمیه" هم شناخته می‌شود، فضای سبز و درختکاری شده آن است که بر زیبایی بام مشهد می‌افزاید. این مکان دیدنی برای بیشتر مردم مشهد، جذاب‌ترین پاتوق شبانه به حساب می‌آید و گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه خواهد بود.

نویسنده:

تاریخ: دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت: 17:17

تعداد بازديد : 249

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


ليست صفحات

تعداد صفحات : 0

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 140
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 28
بازدید سال : 121
بازدید کلی : 14092
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 44.200.145.114
مرورگر : Unknown ?
سیستم عامل : Search Bot
امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403

درباره ما

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟

آخرین نظرات کاربران

امکانات جانبی