X
تبليغات

تصویر ثابت

هر ۵ ثانیه یک ماموریت پلیسی در مشهد انجام می‌شود

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آرشیو

پیوندهای روزانه

هر ۵ ثانیه یک ماموریت پلیسی در مشهد انجام می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه هر پنج ثانیه یک ماموریت پلیسی در مشهد انجام می‌شود و هر سه ثانیه نیز یکی از شهروندان مشهدی با پلیس تماس می‌گیرد و درخواست کمک دارد، گفت: البته در این ارزیابی باید حجم جمعیتی زائر را نیز در نظر گرفت و پاسخگوی نیازهای آن‌ها بود که این موضوع توان مضاعفی می‌طلبد.

محمدکاظم تقوی در نهمین جلسه علنی ششمین دوره شورای شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: مشهد از ویژگی‌های خاصی برخوردار است؛ لذا نیروی انتظامی باید توان مضاعفی را به‌ کار گیرد تا موضوعات مربوط به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی را مدیریت کند. دغدغه‌های نیروی انتظامی و مدیریت شهری در بخش‌های مختلف مشترک است که از همین منظر افزایش همکاری‌ها بین این ۲ مجموعه می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: تنوع فرهنگی و تضاد فرهنگ‌ها سبب شده در برخی از ماموریت‌ها توفیقاتی حاصل شود و در برخی نیز موفق نشویم. حاشیه‌نشینی یکی از معضلات اصلی مشهد است. علاوه‌ بر اقداماتی که تاکنون انجام شده، باید به فکر توسعه و گسترش نیروی انتظامی در این مناطق بود که این موضوع نیز با مشارکت مدیریت شهری اتفاق خواهد افتاد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر موافقت گسترش ۱۵ کلانتری در مشهد اخذ شده که امیدواریم به‌ زودی به هشت کلانتری از این تعداد دست یابیم. البته استاندار خراسان رضوی با تحویل سه فقره زمین و اعتبارات مورد نیاز برای ساخت کلانتری موافقت کرده است. امیدوارم سال ۱۴۰۱ سال بهره‌برداری از حلقه‌های نیروی انتظامی در حاشیه شهر مشهد باشد.

تقوی ادامه داد: پلیس راهور ماموریت‌های متنوعی داشته که طی سه سال اخیر با همدلی و همراهی مدیریت شهری بسیاری از زیرساخت‌های مورد نیاز راهور تامین شده و این موضوع خراسان رضوی را بین دیگر استان‌ها سرآمد کرده است؛ به گونه‌ای که می‌توان شهر را به صورت نرم‌افزاری مدیریت کرد. در حال حاضر با مشارکت مدیریت شهری مشهد به تعداد مناطق شهرداری، پلیس راهور فعال شده است.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد جرایم سنگین استان در مشهد متمرکز شده، گفت: بر همین اساس طرح ارتقای فرماندهی انتظامی مشهد را دنبال کرده‌ایم و تا زمان تکمیل شدن بررسی‌ها و اقدامات کارشناسی با موافقت فرماندهی ناجا، بخشی از ماموریت‌‎ها در اختیار فرماندهی مشهد قرار گرفته است تا موفقیت بیشتری کسب شود.

تقوی تصریح کرد: مشهد از آسیب معتادان متجاهر نیز رنج می‌برد؛ معتادان متجاهری که در هر نقطه از شهر، به‌ ویژه حاشیه شهر، حضور دارند و ساماندهی آن‌ها کار جهادی و انقلابی می‌طلبد. امیدوارم با توجه به سردی هوا تخصیص اعتبار از سوی مدیریت شهری مشهد صورت گیرد تا بتوان جهت سروسامان دادن به وضعیت معتادان متجاهر قدمی برداشت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی زندان وکیل‌آباد را یکی از نگرانی‌های امنیتی مشهد دانست و افزود: نیروی انتظامی متولی زندان نیست ولی موقعیت مکانی آن سبب شده به عنوان متولی امنیت شهر دغدغه داشته باشیم.

نویسنده:

تاریخ: دوشنبه 19 مهر 1400 ساعت: 14:40

تعداد بازديد : 57

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


ليست صفحات

تعداد صفحات : 0

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 140
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 50
بازدید سال : 541
بازدید کلی : 14512
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 18.219.96.188
مرورگر : Unknown AppleWebKit
سیستم عامل : Search Bot
امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

درباره ما

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟

آخرین نظرات کاربران

امکانات جانبی