X
تبليغات

تصویر ثابت

۳.۷ میلیون زائر در دهه پایانی صفر به مشهد سفر کردند

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آرشیو

پیوندهای روزانه

۳.۷ میلیون زائر در دهه پایانی صفر به مشهد سفر کردند

۳.۷ میلیون زائر در دهه پایانی صفر به مشهد سفر کردند

مشهد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در دهه آخر ماه صفر ۳.۷ میلیون زائر و مسافر از طریق ناوگان‌های سه‌گانه حمل و نقل عمومی و خودروهای شخصی به مشهد سفر کردند.

ابراهیم نصری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورود زائر و مسافر به مشهد مقدس در این بازه زمانی در مقایسه با مدت مشابه پارسال از نظر تعداد سفرها ۲۱ و شمار مسافران ۱۴ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: از مجموع ۳.۷ میلیون زائر و مسافر، ۴۶۷ هزار نفر از طریق ناوگانهای حمل و نقل عمومی جاده‌ای، ریلی و هوایی به مشهد سفر کردند که بقیه این تعداد شامل ۸۶ درصد افراد به وسیله خودروهای شخصی به مشهد آمده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی و جابه‌جایی ۴۸۶ هزار مسافر، سهم ناوگان اتوبوسی، مینی بوس و خودرو سواری کرایه ۵۷ درصد، ناوگان هوایی ۱۹ درصد و ناوگان ریلی نیز ۲۴ درصد بوده است.

نصری گفت: جابه جایی مسافر از طریق خودروهای شخصی که بیش از سه میلیون نفر بوده است در مقایسه با پارسال از نظر تعداد مسافر ۱۳ درصد و از نظر تعداد سفرها ۲۱ درصد افزایش داشته است.

اخلال در عملیات بازگشت زائران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در فرآیند بازگشت زائران از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای یعنی اتوبوس‌ها برای حدود ۲ درصد از مسافران در مسیر بازگشت به استان‌های مازندران اصفهان و تهران مشکلاتی در پایانه امام رضا(ع) ایجاد شد.

نصری گفت: ناوگان اتوبوس برای حضور در مشهد طی این ایام به ناچار باید با یک سر خالی به این شهر می‌آمد که به دلیل عدم افزایش کرایه ناوگان، تعداد کمی اتوبوس از استان های ذکر شده به مشهد آمد و همین مساله عملیات بازگشت برخی زائران به استانهای ذکر شده را با مشکل ایجاد کرد.

نویسنده:

تاریخ: دوشنبه 19 مهر 1400 ساعت: 14:36

تعداد بازديد : 40

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


ليست صفحات

تعداد صفحات : 0

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 140
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 57
بازدید سال : 548
بازدید کلی : 14519
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.149.28.145
مرورگر : Unknown AppleWebKit
سیستم عامل : Search Bot
امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

درباره ما

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟

آخرین نظرات کاربران

امکانات جانبی